מרחם על אכזרים: ניצל על ידי חיל הים הבריטי והרג 22 איש

מוטי סבן No Comments on מרחם על אכזרים: ניצל על ידי חיל הים הבריטי והרג 22 איש

חסרי רחמים: סערה בבריטניה שממחישה יותר מהכל את הבעייתיות במהגרים ממדינות זרות, סלמאן עבדי היה מחבל שביצע פיגוע התאבדות במנצ'סטר בשנה שעברה, מסתבר שהוא חולץ ממלחמת האזרחים בלוב על ידי חיל הים הבריטי. לאחר שחולץ על ידי הבריטים, המדינה אפשרה לו להתגורר בבריטניה שם הוא תכנן פיגועים כנגד אזרחים חפים מפשע, חלק מהנפגעים וההרוגים היו …

אילוסטרציה צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חסרי רחמים: סערה בבריטניה שממחישה יותר מהכל את הבעייתיות במהגרים ממדינות זרות, סלמאן עבדי היה מחבל שביצע פיגוע התאבדות במנצ'סטר בשנה שעברה, מסתבר שהוא חולץ ממלחמת האזרחים בלוב על ידי חיל הים הבריטי.

לאחר שחולץ על ידי הבריטים, המדינה אפשרה לו להתגורר בבריטניה שם הוא תכנן פיגועים כנגד אזרחים חפים מפשע, חלק מהנפגעים וההרוגים היו בני נוער ששהו באירוע המיועד להם.

המחבל ואחיו היו נוסעים פעמים רבות ללוב ארץ מוצאם לצורך ביקור הוריהם שחיו במדינה, במהלך שנת 2014 נקלע המחבל סלמאן ללחימה קשה שאחזה בלוב והוא חולץ על ידי ספינת חיל הים הבריטי "אנטרפרייז" שהביאה אותו לבריטניה.

אחיו של המחבל, השאם, נעצר בלוב שם הוא ממתין למשפטו ועצור על אשמת מעורבות בתכנון מתקפת טרור. גם הוא חולץ מאזור הלחימה, השניים נלקחו על אוניית 'אנטרטפייז' לאיי מלטה משם הם הוטסו לביתם במנטצ'סטר.

המחבל היה תחת המעקב של שירותי הביון הבריטים, מכיוון שהיה ידוע כאיש בעל דעות איסלאמיות קיצוניות. הביון הבריטי היה אמור להתכנס לדיון עליו תשעה ימים לאחר יום הפיגוע הנורא.



0 תגובות